16 dec. 2008

Asa nu….

Din ciclul inceput de buna mea prietena Narayan cu al ei “Random thoughts” bag si eu azi cateva chestii….care le urasc. Care imi provoaca draci, care ma fac sa vad negru in fata ochilor

Urasc:
- Idiotii din cauza carora nu poti sa muncesti. Care au impresia ca daca ei nu au chef de munca toata lumea trebuie sa stea in stand-by. Cel mai rau e cand depinzi de un raspuns sau o actiune de-a lor
- “Bizonii” din trafic care habar n-au sa conduca dar sunt meseriasi la claxoane si schimbat de benzi fara semnalizare fix in fata ta
- Profesorii care “stiu” tot si nu lasa nici o portita de afirmare sau de corectare a elevilor/studentilor
- Cand raman fara bani la o saptamana dupa ce am luat salariul
- Cand e mijlocul lui decembrie si afara sunt +10 grade Celsius
- Cand e atat de aglomerat orasul incat prinzi rosu la semafor de cel putin 3-4 ori
- Cand ma bate cineva la cap desi semnalele transmise sunt evidente…..go fuck yourself
- Cand nu-mi merge netul si la provider nu raspunde nimeni la telefon

Si lista va mai continua…..
Puteti adauga si voi

Niciun comentariu: