16 dec. 2008

Serenity……sau A innebunit lupul……

Stiu….Asa e….Am disparut in ultima vreme. Nu am mai scris nimic din lipsa…..lipsa de timp, lipsa de inspiratie, lipsa de chef.
In ultimele doua saptamani am atins o stare de liniste, de nepasare, de egoism daca vreti. Vorba mea preferata in ultima vreme este:”Nu-ti bate capul”. Adevarul e ca uneori e nevoie de o astfel de stare, care pana la urma e de relaxare, ca sa te decojesti de rele. De trairi rele, amintiri nasoale, sentimente negative, stari pesimiste. E ca o cura de slabire. Sau ca naparlirea. Stai frumos la cutiuta intr-un mediu cat mai placut(si recunosc ca am stat intr-un mediu foarte placut in ultima vreme…..prietenii stiu). Nu te intereseaza de nimeni si nimic, dupa care apari din nou la lumina. Un om mai bun, cu sufletul mai usor, cu capul mai limpede.
Recomand tuturor un astfel de tratament. Poate fi urmat si fara prescriptie medicala.
Ori e bine, ori a innebunit lupul…… :)

Niciun comentariu: