7 ian. 2009

Fericirea….Unde, cand, cum?

Fericirea……Un sentiment atat de frumos. Si atat de greu de atins. Imposibil uneori. Atat de aproape de noi, dar totusi intangibil in clipele cele mai grele. Un nor pufos adus de un zambet si spulberat de un gest. Mi-am pus azi intrebarea: Ce inseamna fericirea si cum o poti atinge?
Toti o cautam. Un lucru care ne completeaza si care de cele mai multe ori e acolo unde ne asteptam mai putin.
Unii o gasesc in ochii copiilor lor.
Altii in ochii iubitilor.
Oriunde am gasi acest lucru special, ne aduce un plus. Un plus in toate.
Chiar daca uneori pare imposibil, totdeauna trebuie sa luptam pentru visele ce ne aduc zambetul pe buze.
Eu cred ca fericirea o gasesti in ochii copiilor ce iti multumesc pentru un gest sau pentru un cadou. In ochii iubitei ce iti multumeste ca ii esti alaturi si iti incalzeste sufletul cu privirea ei. In vorbele parintilor mandri de vesnicul lor copil. In secundele petrecute alaturi de cei dragi.
Si cand o gasesti simti ca zbori deaspura tuturor……..Zbor placut prietenii mei….asta va doresc.

Niciun comentariu: