5 ian. 2009

Sfarsit de an, inceput de an

A trecut iarasi ceva vreme. Ceva vreme de la acel “La multi ani!” plin de entuziasm pentru un “copil” merituos.
Am trecut peste aniversare si am ajuns la Craciun. Sarbatoarea. Prilej de voie bun, sentimente calde, reuniuni de familie. O perioada care pentru toti inseamna ceva mai bun. Cu totii avem amintiri din copilarie din vremea Craciunului, cand toata familia sta in jurul bradului in asteptarea Lui si din bucatarie razbat adieri de cozonac, imbinate cu clinchetul cristalin de clopotel de afara. Chiar daca in zilele noastre nu mai este chiar asa si Craciunul a devenit o sarbatoare mult mai comerciala si mai mulata pe profilele clasice de consumatori tot mai suntem incercati de nostalgia copilariei.
Ca un cadou venit de sus, chiar in Ajun a venit si evenimentul asteptat de multi, printre care ma numaram si eu. Prima ninsoare. Desi nu ma omor dupa iarna si frig totdeauna am fost inebunit dupa ninsoare. Dupa prima ninsoare.
A trecut si Craciunul si am ajuns la Anul Nou. An Nou care anul acesta mai mult ca in alti ani i-a prins pe multi descoperiti. Incepe sa devina din ce in ce mai lipsit de farmec aceleasi petreceri de revelion in cluburi, aceleasi plecari la munte. Eu personal am ales, in linia initiata de la inceputul lunii, sa am un sfarsit/inceput de an cat de cat linistit. Initial am vrut sa stau acasa intr-un grup restrans. Ne-am adunat, am inceput cu povestile, incalzite bine de un rachiu de pere busuioace de 14 ani ce avea un gust de nectar. Fondul sonor asigurat de un TV. Mare greseala. Dupa vreo 2 ore de urmarit printre picaturi diverse emisiuni dedicate specialei ocazii ne-am pus intrebarea: Oare chiar astia suntem noi romanii? O tara care in noaptea de Revelion urmareste la televizor emisiuni speciale cu manele si motoare? O tara fara personalitate care nu e in stare sa conceapa ceva interesant si, in primul rand, inteligent?
Ne-am hotarat repejor, ne-am imbracat si am fugit prin oras. Am vizitat un club si o petrecere privata si noaptea s-a terminat. Eu personal m-am simtit foarte bine, alaturi de persoane foarte dragi mie, chiar daca am ramas cu gust putin amar.
Si a inceput un an nou. Un an care speram ca va fi mai bun. Mai plin de realizari si impliniri. Eu personal asta va doresc. La multi ani, un an nou luminat de momente frumoase, sanatate si multa iubire.
Eu personal, dupa o lunga perioada in care m-am chinuit sa ma apropii cat de cat de linia de plutire, imi doresc ca acest an sa fie un an al succesului. Si asa va fi pentru ca asa mi-am propus.
Sa auzim numai de bine. V-am pupat.

Niciun comentariu: