11 aug. 2010

Long time, no see

Salutare lume.....dupa foarte multa vreme.
Au trecut 9 luni de la ultima postare. Multa vreme, multe s-au intamplat.

Nu am avut timp, inspiratie si starea necesara ca sa am grija de "jurnalul" meu.

Azi mi-am luat inima in dinti si am zis ca trebuie.....nu pot sa renunt.

In primul rand trebuie sa confirm: DA MAI TRAIESC :)
Din pacate pentru unii, din fericire pentru altii.

Asta ma intreaba toata lumea in ultima vreme cand ma vede: Mai traiesti? Esti bine?

E adevarat ca am disparut pentru o perioada, mi-am schimbat obiceiurile si locurile pe unde merg. Am facut asta pentru mine. Pentru a avea grija de mine. Suna egoist. Asa si este.

Simteam nevoia de o schimbare si am facut-o.
Am renuntat la serviciu si m-am axat pe facultate. Trebuia sa o termin si eu o data si o data, dupa multe aventuri si schimbari de directie.
Si uite ca am terminat-o acum o luna. Am luat licenta si mai nou sunt masterand(de-acum am prins gustul :P )

Am disparut pentru ca am vrut sa o fac ca lumea si stilul de viata de acum un an nu mi-ar fi permis. Prea multe nopti si zile pierdute neconstructiv. Ori eu simteam nevoia sa devin constructiv.

Acum cred ca am devenit. Cred ca m-am maturizat. Macar asa un pic.

Voi incerca incet-incet sa refac filmul ultimului an si sa abordez teme mai mult sau mai putin interesante.

Ideea e ca la 9 luni de la ultima postare pot spune si eu intr-adevar ca: Im back and I'm stronger. Atunci doar anticipam. Acum e adevarat.

Bine v-am regasit ;)

Niciun comentariu: