20 feb. 2009

FEAA - episodul 2

Azi m-am inarmat cu multa rabdare, cu cererea in mana si am purces prin birourile FEAA. Voi explica in pasi traseul. De asemenea, am atasat si cererea scanata sa vedeti cum arata inainte de casierie.

1.Decanat. Vorbesc cu doamna secretar sef. Ii explic situatia, ma intreaba ce an sunt si ma trimite alaturi la secretariatuul anului 2.

2.Secretariat an2(unde a inceput totul). Doamna secretara stia deja situatia si nu a mai fost nevoie sa ii explic. Imi ia cererea trece semnatura numarul 1 de pe cerere si ma trimite la prodecan.

3.Prodecan. Am asteptat cateva minute pana a ajuns domnul prodecan Istrate(un om de nota 10), care a inteles imediat situatia, a verificat, a tras si el cu subsemnatul(semnatura 2) si m-a trimis din nou la decanat.

4.Decanat. Prezint cererea imbogatita cu semnaturi, o verifica si pune o stampila peste semnatura prodecanului(numarul 3).

5.Biroul de bugete si venituri. Ma prezint din nou la biroul de unde am terminat ieri.Explic din nou situatia, domnul de acolo isi aminteste verifica semnaturile si apoi verifica in contabilitate. O noua surpriza. "Pai dumneavoastra apareti cu datorie 6 milioane la noi. Din taxa de scolarizare. Cum sa va dam banii inapoi?"......Oh my Good...Here we go again. Stati putin. Eu sunt reinmatriculat si mi s-au echivalat cateva examene. Numai 6 milioane trebuia sa platesc....Nu 12 ca restul colegilor mei. "Aha...pai atunci te duci la secretariat sa faca o nota catre contabilitate cum ca esti scutit de plata celor 6 milioane cu care apari dator la noi." Ooooook.

6.Secretariat an2(deja cred ca secretara ma viseaza). Explic cu datoria, verificare. Verdict: "Da, asa e. Du-te la Baza de date sa modifice ei si sa iti dea de-acolo o foaie."

7.Baza de date. Din nou explicatii, verificare(deja ma durea capul). "Sigur modificam imediat." Iau hartia necesara si plec din nou spre secretariat.

8.Secretariat an2. "Ti-a dat hartia? Bun. Acum trebuie semnata de cineva din conducere, deci du-te la domnul prodecan din nou."(nu va mai explic starea mea...oricum dracii erau in crestere).

9.Prodecan. "Buna ziua din nou. Am o noua problema...". Explicatie, verificare, semnatura.

10.Secretariat an2. Dat numar la adresa catre contabilitate.

11.Decanat. Stampila peste semnatura prodecanului.

12.Birou bugete si venituri. Depus adresa de la secretariat catre contabilitate si gata am scapat de datorii catre facultate. Revin la obiectivul principal....Banii mei. Primesc si de acolo o semnatura(numarul 4) si plec mai departe.

13.Secretariat+C.F.P.(habar n-am ce e acolo). Semnat, datat(numarul 5), plecat.

14.Contabilitate. Verificat, semnat(numarul 6)

si 15......Casierie. Prezentat cerere+chitanta original si luat banii.....intr-un final........

2 comentarii:

Anonim spunea...

Tu esti principalul vinovat ... de asta nu merge societatea noastra ... toti aruncam vina pe sistem ... cand de fapt doar tu esti vinovat, daca iti luai examenele la timp nu se mai intampla nimik =))

Anonim spunea...

Eu nu inteleg sitemul asta pe care il adopta secretarele de a trimite studentul sa bata la toate usile ca sa isi rezolve problema, cand ele ar trebui insele sa rezolve problema luand legatura cu toate departamentele necesare printr-un simplu telefon.Verificarea, constatatarea etc trebuie facuta tot de secretariat in colaborare cu alte departamente.Inca mai suntem o tara de inapoiati! Si eu am facut 2 ani de FEAA - Administratie publica si imi amintesc si acum cat de urat imi era cand trebuia sa stau la cozi interminabile in fatza usii secretariatului doar ca sa depun o amarata de cerere. Dupa anul II an inghetat anul si am plecat in Anglia sa scap de monotonia de la facultate si acum , dupa doi ani nu imi mai vine sa ma intorc deloc in tara sa termin facultatea, vreau sa ma inscriu la facultate in UK si cred ca voi avea nevoie de foaia matricola de la FEEA.Vreo idee daca as avea vreo sansa sa intru in posesia ei contactand secretariatul prin email si eventual sa imi trimita situatia mea scolara prin email? Se pare ca cer cam mult nu?