26 oct. 2008

Fenomene de club

Duminica dimineatza. S-a schimbat ora pt cine nu stie.....s-a dat inapoi, de-acuma ne trezim noaptea. E duminica si e zi de analiza. Ce-am facut saptamana asta, ce imi propun pentru saptamana viitoare, sunt multumit sau nu. Printre altele imi reamintesc serile de prin cluburi si o chestie care eu personal nu am suportat-o niciodata(sunt putin obiectiv aici pentru ca intr-o vreme ma deranja personal acest lucru).

Fenomenul clubbing 1(nu e asta dar pentru necunoscatori voi folosi acest cuvant). Vi s-a intamplat sa stati intr-un club/bar/pub la inceput de program(9-12 seara) sa vedeti ca intra un grup de persoane. Se opresc in usa de la intrare, scaneaza localul dintr-o parte in alta apoi decid...."e prea gol...hai sa mergem in alta parte". Sau poate v-ati aflat chiar voi in acel grup de la intrare. Vreau eu sa lamuresc aceasta problema...Orice local la inceput e gol....Nu se deschide direct cu clienti. Cand se deschide e gol.....Daca intra numai astfel de grupuri care vor ca locul sa fie neincapator, va ramane in continuare gol...Deci cum facem?

Fenomenul clubbing 2. Cand aveti chef, timp, stare de spirit faceti un tur al cluburilor din oras. Veti observa o chestie. Exista o regula...o lege nescrisa a junglei. Intre ora x si y un anumit club e plin, apoi intre y si z toata lumea se muta in alt club, mai departe dupa ora z se merge la after hours in al treilea club. Nu am inteles niciodata acest fenomen de migratie. Adica sunt in club, ma distrez toata lumea e ok si cum se face ora de mers in alt loc tzac-pac imi iau jucariile si am plecat. Pai de ce?

Cine are raspunsuri pt nelamuririle mele rog sa comenteze

PS: Va propun 2 idei de afaceri legate de fiecare fenomen evidentiat mai sus.
1.Se discuta cu un proprietar de local, se negociaza tarife chestii alea-alea. Apoi in functie de dimensiunea localului se aduna un grup de oameni mai mic sau mai mare(platiti bineinteles) si se pozitioneaza strategic in local. De preferat sa fie ocupate toate mesele cu exceptia uneia-maxim doua. Cand intra clientii adevarati in bar si vad locul plin apar reactii de genul: "Mama ce plin e aici...Gata aici ramanem". Se ocupa una din mesele libere. In acest moment(aproximativ....cat de cat relaxat ca sa nu bata la ochi) "clientii" de la alta masa se ridica si pleaca pentru a lasa masa libera pentru urmatorul grup de clienti adevarati. Ce ziceti merge?

2.Se cumpara cateva masini din ALEA...(a se citi masini mai de lux). Se promoveaza afacerea. Care ce face de fapt. Putem sa ii spunem grosolan taximetrie pe timp de noapte. Dar ce bine arati cand in fata clubului nu cobori din taxi, ci dintr-o masina din AIA. E o mica diferenta care se simte mai apoi in interiorul clubului(cu conditia sa te vada lumea cand cobori din masina....deci de preferinta e sa te lase fix la intrarea in club daca nu cumva poti intra cu masina in club :) )

Si cam atat.....V-am pupat

Niciun comentariu: