28 nov. 2008

A bourbonistilor chemare........

Nsearaaaaa
A mai trecut o saptamana, eu nu am mai scris din lipsa de timp. Vorba unei prietene....Daca timpul inseamna bani, atunci eu sunt falimentar....As face un credit pentru niste timp.
Dar sa nu divagam si sa intru in subiectul acestui articol.
In primul rand a se citi acilea pentru clarificarea neintelegerii legate de Bourbon House.
Se va inchide cateva zile, urmand sa-si schimbe profilul, managementul si, probabil, personalul.

Oricum s-a hotarat ca sambata, 29 noiembrie, fiind ultima seara de club se va intampla ceva. Se intampla ca incercam sa ne adunam. Noi. Aia multi. Aia de am pierdut nopti acolo si am iesit ca soarecii pe lumina din club. Aia de am scurs vagoane de sticle de whisky.

Pe scurt. NOI vom fi acolo. Voi???

Niciun comentariu: