5 nov. 2008

Teambuilding

Booooon, daca tot m-am intors in oras, m-am mai eliberat de griji si probleme, sunt mai relaxat si mai liber, hai sa mai scriu si eu cate ceva despre ce s-a intamplat in ultimele 2 saptamani.
Cel mai tare moment din aceasta perioada a fost bineinteles "TEAMBULDING"-ul. Da bre, am fost la teambuilding. Adica s-a intamplat ca au fost niste ocazii(La multi ani Irina, Gabi, Dan, sa ne traiti sanatosi si bine, sa va creasca odraslele actuale si viitoare si sa ne vedem si peste 100 de ani la fel de voiosi) si ne-am adunat aproape toata firma(ne pare rau Florin ca nu ai fost)(toata firma = 8-Florin) la pub si ne-am distrat.
Vreau sa zic ca de foarte mult timp nu m-am mai simtit asa de bine. Am dansat, am glumit, am baut, totul a fost perfect as putea spune. Ma bucur pentru noi, pentru colectiv si ma bucur ca au aparut deja voci care intreaba: "Cand mai iesim?"
Atasez si putinele poze care s-au facut(scuzati calitatea, dar lumina din pub era total lipsa) si sper ca Irina sa nu ma ia la bataie ca iar pun poze cu ea pe blog :D
Conteaza mai putin ca am ajuns acasa la 3 jumate(cred) si la 7 am plecat spre Tg.Mures(in alt articol si despre asta).
Si va urez tuturor: Teambuilding placut(numai sa aveti cu cine).

Niciun comentariu: