5 nov. 2008

Pentru ca se poate

Si dupa cum ziceam in weekend am fost la Targu Mures. Mai exact in Sangiorgiu de Mures, care e un fel de Valea Lupului la noi, adica poarta-n poarta cu orasul.
Motivul pentru care am fost acolo e mai putin important pentru voi(serviciu in esenta).
Eu vreau de fapt sa va povestesc despre locatie. In respectiva localitate am stat la Apollo Wellness Center. E un centru, dupa cum bine se intelege din denumire, dar e imens frate.
Intri dai intr-o parcare mare(am apreciat-o la peste 100 de locuri....si asta nu in centrul orasului ci in satul de langa). Te intampina o cladire de 4 etaje care la prima vedere pare modesta. Intri in receptie si afli ca respectiva cladire reprezinta de fapt 2 hoteluri(4*, respectiv 2* ca sa fie toata lumea multumita). In dreapta restaurantul....nimic iesit din comun dar nici taranisme. Ospatari bine-crescuti care stiu sa spuna "Buna ziua" cand treci pe langa ei.
Ajung si in camera. Iarasi nimic iesit din comun. Esti lovit de simplitate combinata cu eleganta.
Arunc un ochi pe geam si mai vad intr-o parte un teren de fotbal sintetic luminat de nocturna performanta. In directia opusa un strand imens, cu multe bazine si tobogane.
Piesa de rezistenta e corpul din spatele hotelului. Centrul Spa......bazin apa dulce, bazin apa sarata, sauna, masaje, balneofizioterapie....sunt doar cateva.

Dupa weekendul petrecut acolo vin eu in Iasi si ma intreb: Frate eu in Iasi unde pot sa inot si eu lejer? Raspuns: NICAIERI. Piscina Moldova e in "renovare" de vreo 2 ani(in ton cu tot orasul). La Baia Comunala sau cum i-o zice ai 1,6m de apa si bazinul mic(nu prea se preteaza la un inot mai avantat). Mai era o piscina la un spa prin Bucium dar care e imens de mica si e in aer liber. Ne-am mai adunat vara asta la Grajduri, dar iarasi in aer liber si distanta fata de Iasi te face sa te lasi de inot.

Vin eu si intreb: De ce intr-un oras jumate cat al nostru se gaseste asa ceva si la noi nu? Pentru ca se poate bineinteles. Pentru ca la noi exista alte griji si alte interese. De ce....nu mai zic nimic. No comment

Si bravo lor

Niciun comentariu: