21 nov. 2008

Romania, Iasi, 21(secolul)…..

Am vreo 2 saptamani de cand ma tot duc la sala. Ca locatie am ales un loc mai ciudat, dar unde se duce multa lume. Som-Gym se cheama…..Podu de Fier faceti stanga spre Sculeni si inainte de intersectia cu Albinet pe dreapta…..daca va intereseaza. Zic ciudat pentru ca toate lumea are impresia ca e la dracu-n praznic, Nu e chiar asa…..e la 5 minute de centru, vorba unui proiect imobiliar.
In fine, eu vreau sa vorbesc despre strada ce duce spre sala. Noua, asfaltata, dreapta ca-n palma(asemanatoare cu Calea Chisinaului unde un galben(a se citi incepator) a fost prins cu vreo 140 km la ora cu radarul)……asa era la inceput….pacat ca au uitat baietii de canale…sa le ridice la nivelul noii strazi. Nu-i problema, de bine de rau le mai ocoleai….le vedeai si ziua si noaptea, atent sa fii numai.
Azi am fost din nou la sala…….S-a schimbat problema frate. Si-au dat seama ca au gresit. Neah, gurile de canal nu sunt la acelasi nivel cu strada….problema existentiala …….trebuie rezolvata. Cum? Desigur taind cateva dreptunghiuri 2 pe 2 m fix in mijlocul soselei care duce spre granita cu Moldova. Cateva insemnand ca eu in cei 6-700 de m am vreo 10 guri pe care trebuie sa le ocolesc. Sa le ocolesc la genul pe banda opusa, cu semnalizari, cu prioritate. Intelegeti…..coomplicat. 10 min ca sa fac 600 de metri din Podu de Fier pana la sala.
Breeeeeee suntem in 21(secolul)…..oare nu ar fi fost normal ca acele guri de canal sa fi fost ridicate o data cu asfaltarea? Neaaaahhh ca doar traim in Romania secolului 21.
Noi sa fim sanatosi

Niciun comentariu: