30 nov. 2008

Pentru ca asa s-a intamplat

Pentru arhitect:......Unde eram eu cand tu trageai liniile? Faceam bani in alta parte....Dar mai apoi am venit si am dat valoare liniilor tale....Fara oameni liniile tale erau linii in vant, risipite la prima furtuna. Dar cu oameni liniile tale fara sens au devenit Bourbon House. Au devenit locul de distractie al multor oameni. Si garantez cu ce vrei tu ca nici unul nu s-a distrat acolo pentru ca erau liniile trase intr-un anumit fel.....S-au distrat pentru ca oamenii erau de asa natura incat distractia prima....Si ma refer aici la oameni ca Alin si Lucian care desi au plecat din diverse motive si lumea i-a blamat au dat ce au avut mai bun pentru Bourbon....Fericiti cei ce au lucrat acolo pentru ca au bucurat multa lume....
Multumesc Bourbon....Asa mi s-a sugerat ca trebuia sa spun. Numai ca eu am o problema.....nu locul m-a facut pe mine......ci oamenii.....mai conteaza oare ca am venit in acel loc doar pentru Tine? mai conteaza ca ai avut un rol de mentor in viata mea? Mai conteaza ca am plans cand mi-ai zis sa spun "Multumesc Bourbon" desi eu am zis" Asta e pentru tine" ?
Pana la urma asta e lectia finala......I don't give a fuck
Super petrecere...super oameni.....multumesc tuturor si multumesc Tie pentru tot si pentru lectia finala....

Un articol fara etichete....

Niciun comentariu: